woensdag 22 september 2010

Kaarten met Art Journey-stempels

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen week op één avond zowaar 3 kaartjes gemaakt. Dat is voor mijn doen heel wat, want ik kan nooit beslissen wat ik ga maken en hoe het er uit komt te zien. Ik kijk op internet en in de bladen en uiteindelijk is de uitvoering heel anders dan mijn eerste idee.
Deze kaartjes heb ik gemaakt naar een idee van internet, maar ik zou je niet kunnen zeggen waar ik het gevonden heb. Dus als je jouw idee hier terugziet: ik vind het een super idee met veel mogelijkheden, dank hiervoor! Ook op de thuisblijfdag van Art-Journey op 11 september jl heb ik een soortgelijke kaart gemaakt, maar met een kleinere afbeelding.
De kaartjes zijn gemaakt van wit papier/cardstock dat met 2 kleuren inkt is gesponst, daarna bestempeld. De matten zijn alleen met de donkerste kleur gesponst. De achtergrond is in dezelfde kleuren gestempeld.


gebruikte stempels: Art Journey:  Smile (tekst), Nature 3, distress inkt mustard seed en shabby shutters.

gebruikte stempels: Art Journey: Smile (tekst en distel), Celebrate (achtergrondtak), distress inkt broken china en shabby shutters.

De derde kaart is een soortgelijke, maar de distress-inkt is bij het inkleuren wat uitgelopen. Daar moet ik nog het juiste papier voor vinden. Of misschien had ik moeten heat embossen. Ik laat hem binnenkort zien, als de kaart naar m'n zin is.

Tot een volgende keer!

1 opmerking:

  1. Ik vindt vooral de laatste kaart heel erg mooi, heb deze stempel zelf ook pas, moet het nodig eens gaan gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen