dinsdag 7 september 2010

Mijn trotse bezit

Hallo,

Vandaag even geen kaart, maar iets over mezelf. Hieronder zien jullie mijn trotse bezit: mijn hobbykasten. In deze kasten ligt mijn grote vermogen opgeslagen. Stempels, inkt, papier, en ander gereedschap. Het lage kastje naast de hoge witte kast is een cd-kastje op wieltjes. Hierin heb ik mijn um-stempels in cd-doosjes opgeborgen. De kasten raken al aardig vol, maar meer ruimte in de kamer voor nog meer kasten is er even niet, dus dat wordt opruimen geblazen als ik iets nieuws "nodig" heb.


Zo, nu heb je een idee van waaruit ik werk. Zie je op de ladenkastjes links het rode en het witte vogeltje? Die heb ik zelf gehaakt. Mijn zus kwam er mee, die had op het wijde web leuke haakpatronen gezien: amigurumi. Natuurlijk moest ik dat ook even proberen, schattig he? En niet ingewikkeld, dus net wat voor mij.


Tot gauw, bedankt voor je bezoek!

1 opmerking:

  1. Lekker overzichtelijk allemaal. en zo keurig opgeruimd! Ik word dan altijd nieuwsgierig naar hoe je werktafel eruitziet!?;O)
    Ik vind je amigurumi's heel schattig. Ik heb er zelf ook ééntje, maar die heb ik gekregen.
    Gr. Anette

    BeantwoordenVerwijderen