dinsdag 14 september 2010

Schattig in blauw

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer komt kijken. Deze keer heb ik een schattig kaartje voor jullie. Ik vond de blauwe achtergrond in eerste instantie wat te fel van kleur en heb daarom de kleur wat afgezwakt door er witte vellum over te plaatsen. Onder de afbeelding heb ik dit met wat dubbelzijdige tape vastgezet, in de hoeken met witte splitpennen. De afbeelding is ingekleurd met Copics.

Materiaal: witte vierkante kaart, witte vellum, witte splitpennen, magnolia stempel (zittend meisje), tekststempel (Hero Arts), florish stempel (Penny Black), ruitjes achtergrondstempel (Darkroom Door) gestempeld met distress Broken China. Stansen van Nestabilities.

Ben afgelopen zaterdag 11 september op de thuisblijfdag van Art Journey in Sleen geweest (dit is vlakbij: 20 minuten rijden, ik ben zo gelukkig dat zo'n prachtige winkel in de buurt is!)  en heb daar een leuke make en take gevolgd. Binnenkort ga ik met de ideeën (en de gekochte spulletjes!) aan de slag om mijn eigen invulling er aan te geven.

Hou het in de gaten!

Groetjes!

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik zou het niet weten, het is al een oudje, want ik heb hem al een aantal jaren.
      Succes met je zoektocht! Groetjes, Ellen.

      Verwijderen