woensdag 9 februari 2011

Zoete kaartjes

Hallo,

Leuk dat je er bent! Vorige week heb ik voor het eerst het blad Magnolia Ink gekocht. Naar aanleiding van de kaarten in dat blad heb ik onderstaande kaartjes gemaakt. Niet met zoveel bloemetjes en tierlantijntjes, want dat is niet zo mijn stijl, wel zoet.

Stempel: Sugar Nellie; papier: Rose Garden van Papermania; bloemetjes: chipboard beplakt met papier en Glossy Accents; afbeelding gekleurd met distress inkt.

Stempel: Magnolia; papier: Rose Garden van Papermania; bloem: chipboard met papier beplakt; afbeelding gekleurd met distress inkt.

Voor een jarig vriendinnetje van onze dochter Martine een leuk kaartdoosje voor de kadootjes gemaakt.

Stempel: Sara Kay; papier: My mind's Eye (was afeglopen zomer gratis bij het blad Cardmaking & Papercraft uit Engeland); afbeelding gekleurd met distress inkt.


 
Het patroon van het "kaartdoosje" komt uit de Craft Stamper van februari 2011. Ik had ook op diverse websites al een voorbeeld gezien. Ik moest natuurlijk wel de maat een beetje aanpassen aan de inhoud.

Tot ziens! Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet.

Groetjes, Ellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten