woensdag 9 maart 2011

Babyscrap lay out

Hallo,

Leuk dat je er bent. Vandaag kan ik de lay out laten zien die ik van een geboortekaartje heb gemaakt. Een vriendin van me vroeg of ik het kaartje van haar dochtertje "achter glas" wilde maken. Natuurlijk wilde ik dat! Ik had al vaker een geboorte-scrap gemaakt, maar deze wilde ik iets extra's geven. Het werd een 3d-lijst met extra dingetjes, zoals wasknijpertjes om de fotootjes op te hangen, stoffen hartjes met vogeltjes aan een kettinkje en zelfs een klein roze flesje. Dat flesje paste er precies in. Dit is 'em geworden:




 Voor de moeder van de betreffende baby nog een setje kaartjes gemaakt, waaronder deze, die ik had gezien op de Art Specially beurs twee jaar geleden. Ik moest ze ook eens proberen:

Bedankt voor het kijken! Tot een volgende keer.

Groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten