woensdag 25 mei 2011

Engeltjes en heksen

Hallo,

De afgelopen dagen heb ik heel verschillende kaartjes gemaakt: engeltjes en heksen. Ik merk dat mijn stijl per dag heel erg kan verschillen, van lief en schattig naar punk, stoer, of vintage. Hebben jullie dat nou ook?

Hieronder schattige en stoere meisjeskaarten.
Natuurlijk zijn de engeltjes van Magnolia:


En de "heks" is van Stampotique, gekocht op de Art Specially beurs. Ik vind haar geweldig!

De achtergrondstempels zijn van Art Journey en Tim Holtz.
Bedankt voor je bezoek. Tot een volgende keer!

Groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

  1. zo jij hebt weer veel gemaakt, allemaal erg mooi.
    inderdaad heel verschillend maar dat vind ik juist wel mooi, zo wordt he nooit saai.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige mooie, lieve en hekserige kaarten heb je gemaakt Ellen.
    Geweldig. Super
    Fijn weekend Marja

    BeantwoordenVerwijderen