donderdag 2 februari 2012

Color wash schilderij

Hoi,

Het is alweer meer dan een maand geleden dat ik iets gepost heb, maar dat betekent gelukkig niet dat ik niets heb gedaan op stempelgebied. Ik heb wel het een en ander gefabriceerd en zal dat de komende tijd laten zien. Ik wil deze eerste post van het nieuwe jaar beginnen met een canvas "schilderij" dat ik gemaakt heb. Vorige maand heb ik een workshop "werken met  Color wash op canvas" gevolgd bij Art Journey in Sleen. Het was erg leuk en leerzaam en ik ben thuis verder gaan oefenen. Onderstaand werk is het resultaat. De gebruikte kleuren zijn Butterscotch, Sunset Orange en Sailboat Blue. Met diverse stempels en maskers heb ik een soort landschap gemaakt.
De gebruikte stempels zijn van Tim Holtz en PaperArtsy. De grote swirls zijn erop gesponst met Spiced Marmalade distress inkt en met oranje en gele potlood verder uitgewerkt. Het canvasbord is 25 x 25 cm.

Tot zover. Binnenkort weer andere maaksels van de afgelopen tijd. Bedankt voor je bezoekje, kom gauw eens terug!

Groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten