maandag 4 maart 2013

De andere kant/ The other side

Begin januari postte ik mijn blikje, gemaakt voor de januari- challenge van Art Journey. (klik hier om het blikje te zien)
De andere zijde had ik nog niet laten zien, maar hier is-tie:
Early january I posted the tin I decorated for the Art Journey january challenge. (click here to see the tin in the blog post)
I haven't shown the other side of the tin yet, so here it is:
Ik gebruikte dezelfde stempel als op de andere kant, maar nu als "foto-strip".
I used the same stamp as on the other side, but now as "photo strip".
 De metalen onderdelen geven het geheel een steampunk uitstraling.
The metal embellishments add all to the steampunk feel of the tin.
De vlekken op de klok zijn een klein ongelukje, dat goed uitpakte ;). Er sijpelde wat water door de Crackle Accents, toen ik de Vintage Photo inkt van de lijm afveegde.
The stains on the clock are a little happy accident ;). A bit of water seeped through the Crackle Accents, when wiping off the excess of the Vintage Photo ink.

Wil je ook zo'n stoer blikje maken? Op zaterdag 23 maart geef ik een workshop bij Art Journey in Sleen! Geef je op via de website van Art Journey (klik hier).
Want to make this tin? On Saturday 23. March I'm giving a workshop at Art Journey's in Sleen! Book through the Art Journey web site (click here).

Stempels/ Stamps: Art Journey

Bedankt voor je bezoekje, tot een volgende keer!
Thanks for your visit, please come again!

Groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

  1. Oh, wow, ellen! Wat gaaf! Het is dat Sleen niet naast de ligt anders wist ik het wel! Supergaaf! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Ellen wat een prachtig blikje is het geworden! Ik heb het afgelopen zaterdag in het echt gezien in de workshop ruimte! Echt heel erg mooi gedaan ! Jammer dat ik te ver weg woon om de workshop te doen..

    groetjes Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het toen al mooi, leuk om nu de andere kant te zien. Fijn dat je er een workshop van gaat geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De achterkant is inderdaad ook mooi geworden...;-) Succes met de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen