dinsdag 9 juli 2013

Gelli plate kaart en tags

Ik heb nog weer met mijn gelli plate ge-experimenteerd. Ik bedenk weer iets of wil ik weer iets proberen wat ik op het www heb gezien. Ik maakte deze kaart, waarbij ik onder meer gebruik maakte van uitgeknipte silhouetten uit een tijdschrift.

I have been experimenting with my gelli plate again.   I think of something new or I want to try something I saw on the internet. I made this card, and for the silhouettes I used cut out images from a magazine.


Ik maakte ook deze wijnfles tags.
I also made these wine bottle tags.
 Het blijft leuk om verschillende dingen te proberen met de gelli plate!
I am having so much fun playing with my gelli plate!

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for looking!

Groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

  1. Erg mooie resultaten Ellen, met je gelli plate...de wijnhangers doen het erg goed!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindeloos veel mogelijkheden he? Supermooie kaart en zo'n leuk idee, die wijnflessen tags.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie resultaten maak je met je gelliplate Ellen !.. zo gaaf !

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen