zaterdag 20 september 2014

Hoera!

Met de Christmas Stars van Art Journey maakte ik deze keer geen kerstkaart, maar een snelklaar felicitatie-kaart.
With the Christmas Stars by Art Journey I did not make a Christmas card this time, but a quick birthday card.
Ik stempelde sterren op restjes van gelli-prints (heb er stapels!). Hiervoor gebruikte ik Stazon in kleur, dat pakt goed op de acrlverf. Voor de ondergrond gebruikte ik Distress inkt Pumice Stone.

I stamped the stars on scraps of gelli prints (I have lots!). I used Stazon colours for this, it works great on the acryllic paint. For the background I used distess ink Pumice Stone.

Alle stempels zijn van Art Journey:
All stamps are from Art Journey:
Christmas Stars, Hoedje van Papier, Mixed Media, Pennibs


Bedankt voor je bezoekje!
Thanks for visiting!

Groetjes, Ellen.

3 opmerkingen: