dinsdag 29 mei 2012

Geboortekaartjes

Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn zentangle kaarten in de vorige post. Erg leuk! En een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Ik hoop dat jullie inspiratie op doen bij het zien van mijn maaksels.

Onze buren hebben een kleinzoon gekregen. Voor hen maakte ik deze kaart, in de stijl van het geboortekaartje.

De grote stempel op de voorkant is van Katzelkraft, gestempeld met distress Frayed Burlap. Ik plakte met gescheurde post-it-papiertjes de randen af en sponste met Frayed Burlap de stempel. De tekst "gefeliciteerd" is van Different Colors. De letters zijn uitgesneden met mijn Silhouette snijmachine.



De gelukkige ouders kregen een kaartje dat ik bij Art Journey eens maakte: ik heb deze stempel (nog) niet zelf, maar vond het kaartje wel passen bij de ouders. Zij houden wel van een beeje-anders-dan-anders kaartje.
 Ook de "grote" broer kreeg een kaartje:
Tot zover vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer!

Groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten