donderdag 21 februari 2013

Hero Arts kaarten

Hallo,

Voor een kaarten-swap maakte ik deze set kaarten. De opdracht was: Hero Arts.

For a swap I made these cards. The challenge was to use Hero Arts stamps.

Wishing, Flowers, Cats
Voor bovenstaande kaarten gebruikte ik: For the cards above I used:
 Peeking Posies, Cat Portraits, Smiles & Laughter, Scribble background en Old French Writing

De bloemen en katten ingekleurd met potlood.
I coloured the flowers and the cats with pencil.
Enchante, Text, Flower portrait
Voor deze kaarten gebruikte ik: For these cards I used:
Peeking Posies, Art of the Card "Enchante", Music background, Old French Writing

Fijn dat je kwam kijken!
Thanks for your visit.

Groetjes, Ellen

5 opmerkingen:

  1. Een hele reeks mooie kaarten. Die zwarte vind ik helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige serie kaarten Ellen! Beide series hebben wel mijn faorieten.. maar de series zijn beiden erg mooi!.. Leuk dat je dit met ons deelt..

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik val voor de zwarte uitvoering hoor!!
    Beide uitvoeringen zijn echter heel mooi geworden.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Ellen ik vind je kaarten erg mooi geworden


    groetjes bianca

    BeantwoordenVerwijderen