donderdag 4 juli 2019

Voor Pronty Crafts: Circles

De afgelopen maanden heb ik voor Pronty Crafts diverse projecten gemaakt. De komende tijd laat ik op mijn blog regelmatig wat van deze projecten zien.
In januari maakte ik kaarten waarbij in de achtergrond een stencil van Pronty Crafts by Julia Woning is gebruikt.
De gebruikte stempels zijn van Art Journey.

De dame is een stencil van Pronty Crafts

Wil je weten hoe ik deze kaart gemaakt heb, kijk dan op het blog van Pronty Crafts (klik). Het blog wordt inmiddels niet meer bijgewerkt, maar de oude blogposten staan er nog gewoon op. Nieuwe projecten van Pronty kun je vinden op de Facebookpagina Pronty Crafts and Friends.


Lieve groetjes,

Ellen

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaarten Ellen, gaaf is ook het stencil van de onderste kaart!

    BeantwoordenVerwijderen