maandag 17 augustus 2015

Schelpen

Hier in het noorden van het land is de zomervakantie voor de kinderen weer afgelopen. Om de vakantie aan het strand nog een beetje vast te houden maakte ik een  mini-drieluikje. Elk venstertje meet 4 x 4 cm.
Ik stempelde de schelpen en het zeepaardje met Versamark op glossy papier. Toen dat goed droog was, sponsde ik met distress inkten erover. De minischelpjes zijn gestempeld op krimpie dinkie. Zijn ze niet schattig?

Here in the north of the Netherlands the summer holidays for kids are over. I wanted to keep a small reminder of the beaches we visited, so I made a small triptych hanging. Each window measures only 4 x 4 cm.
I stamped the shells and the sea horse on glossy paper. When dry, I sponged with dstress ink. The mini shells were stamped on shrinky dinky. Aren't they cute?

We hadden alleen grote schelpen en stenen verzameld op het strand, dus ik kon geen echte schelpen op mijn drieluikje malen. Ik hoop dat je 'em leuk vindt.

We only collected large shells and stones on the beach, therefore no real shells on my triptych. Hope you like it anyway.

Groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten